İçimdeki Çocuk

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Hala çocuk gibisin der babam bana
Haklı elbet , hala canlı içimdeki çocuk
Anlam veremez çocukca mırıldanışıma
Hayatın sıkıcı ciddiyetine karşın , sevgi dolu içimdeki çocuk

Bazen üzgündür , bazense sevinçten yerinde duramaz
Hayatın artısı ve eksisi mevcuttur onda
Ne zaman ne yapacağı hiç belli olmaz
İmdadıma yetişen , içimdeki çocuktur , en zor anımda

Yürüyemem yolda mağrur , gururlu adımlarla
İzin vermez buna içimdeki çocuk
Muhattap olmam bana tepeden bakan insanlarla
Bana apaçık bir ibrettir içimdeki çocuk

16/02/2010 SALI
MAS
 
İlk yorum benden olsun...;)

Moddaşcım yine döktürmüssün.
Paylaşım için teşekkürler..;)

Ne kadar büyürsek büyüyelim içimizde vardır bir çocukluk...
 
[FONT=&quot]Çocuk kalamasamda hayatta..
Çocuksu bakmanın bir yolu olmalı hayata..[/FONT]

Güzel şiir olmuş teşekkürler içimizdeki çocugu yitirmemek dilegiyle:)
[FONT=&quot][/FONT]
 
Emeğine sağlık...........
 
güzeldi teşekkürler
 
Geri
Üst