I isokor Kayıtlı Öğrenci Katılım 31 Ocak 2010 Mesajlar 2,047 Tepkime puanı 6 Puan 0 Yaş 37 Bölüm MEZUN Şehir Konya 27 Ocak 2011 #1 Şirin ötesi animasyon ya ne denir ki¿ yenisi çıksa da yine gülsem çok çok sonrada hiç bi espriyi hatırlamasam:haha
Şirin ötesi animasyon ya ne denir ki¿ yenisi çıksa da yine gülsem çok çok sonrada hiç bi espriyi hatırlamasam:haha
B By_tr Kayıtlı Öğrenci Katılım 26 May 2008 Mesajlar 1,276 Tepkime puanı 6 Puan 0 Yaş 42 Web sitesi www.vetsagtek.tr.gg Şehir Ordu 27 Ocak 2011 #2 bütün gürültüden patırtıdan uzak sadece ekmeğinin peşinde tipik yurdum insanı
O only roses Kayıtlı Öğrenci Katılım 28 Ocak 2010 Mesajlar 4,557 Tepkime puanı 14 Puan 0 Bölüm MEZUN Şehir Konya 27 Ocak 2011 #3 Miskin mamut di mi kerata:haha