Hoşcakalll.....

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BURCU
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

BURCU

Çok Özel Üye
Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
1,059
Tepkime puanı
8
Puan
0
Şehir
İstanbul
Usulca Suzuldun Icime;sevginin Sicakligi Buram Buram Sardi Beni Sevgin Buyudukce...her Nefeste Seni Solumaya Basladim...soludukca Daha Cok Icime Cektimseni...ve Buyudun Her An Daha Cok Buyudun...simdi Bir Ben Kadar Oldun Icimde... Sensiz Oldugum Gunlerde Seni Tekrar Tekrar Ektim Yuregime ...gozlerimle Topladigim Her Ani,sensizken Daha Bi Yasadim...dusuncelerim Sen Oldu Benden Ote... Baslarken Bu Cok Baska Diye Atilmistim Seninle Birlikte Bu Yola...evet;belki Sevgim Cok Baskaydi <tarifsiz>..ama Sen ..geride Kaldin... Bazi Bazi Dusunuyorum Seni; Bambaska Aksamlarim Oluyor Seni Dusundugum Aksamlar...seni Dusundugum An;kocaman Bir Parca Kopuyor Icimden Aci Veren,sana Ait... Ardindan Neden Boyle Oldu Derken Gozpinarlarimdan Bir Damla Yas Suzuluyor Bana Gulumseyen...belkide O An Sadece Oydu Gulucuk Atabilen...karanlikti Etrafim Ama Dusuncelerim Bana Hep Aydinligi Gosteriyordu...obur Yanim Ise,icimden Kopan Parcayla Beni Karanliga Mahkum Ediyordu... Belkide Bu Sondu;son Gozyasim,son Aksamim Ve En Son Parcaydi Sana Ait...sanki Icimdeki Sen,bana Verdigin O Buyuk Aciyla,cozulerek Cikiyordu Icimden.yada Bunun Cabasini Veriyordu...bu Baska Aksamlarda Baska Senle... Usulca Geldin Islendin Yuregime...simdi Ise Dunlerde Ve Bugunde Kaldin. Usulca Cikardim Yuregimden Seni...yarinlara Dogru Uzanirken Bu Sefer Usul Usul Degil ; Haykirarak Seslendim!!! . Hoscakallll....
 
ne yazacağımı bilmiyorum artık
bu kadar güzel yazmak zorundamısın sen Allah aşkına :)
 
bunları ben değil yüreğim yazıyor.. kelimelerle eşlik ediyorum işte ona.. :) hoş kal dedim bütün kötülere:D iii yaptım demi :D
 
Geri
Üst