her gün yeniden aşık olmalıyım sana

_nilüfer_

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
284
Tepkime puanı
5
Puan
0
Şehir
Balıkesir
Her gün yeniden aşık olmalıyım sana,
Kaybetmeliyim kendimi bilmediğim bir yerde,
Elim ayağım titremeli,
Gözlerim kararmalı,
Ve yeniden doğmalıyım sende...
Her gün yeniden aşık olmalıyım sana,
Aşkım hiç büyümemeli böylece,
Hep bebek kalmalı,
Hergün yeniden doğmalı!
Hep en baştan var olmalı ki;
Ben öldükten sonra,
Seninle birlikte,
Ancak yaşlanmalı...
 
ama tabi her zaman böyle olmuyor..aşk ellerimizin arasından kayıp gidiyor..güzeldi canım ellerine sağlık yüreğine sağlık..
 
tşk ederim evet dediğin gibi hayat herzaman insana gülmüyor
 
şu aşk olmasa şairler olmazdı :) emegınıze saglık
 
Geri
Üst