Hazirlik sinifi askerlik sorunu olanlar burda paylaşalim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan crazyxxl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

crazyxxl

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
46
Şehir
Adana
Selam öncelikle ben myo okul mezunuyum 83 lüyüm askerligim 2009 ekimine kadar tecilli su an işletme hazirliktayim hazirlikta tecil hakkimiz yokmus benim bildigim sorum su,
Bu hazirlik sinifini gectigimizde askerlik tecil işlemi yapmak için ek c2 belgesi isteniyormus askerlik subesinden bu belgeyi nezaman alabilirim kesin bilgisi olan yazarsa sevinirim?
 
Geri
Üst