B bobonur Kayıtlı Öğrenci Katılım 4 Nis 2013 Mesajlar 16 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 34 10 Eyl 2013 #1 ben bu sene yeni kayıt yaptırdım bölümüm kamu yönetimi acaba aldığımız 7 kitabın tamamındanmı sorumluyuz yoksa belli bir üniteye kadarmı sorumluyuz
ben bu sene yeni kayıt yaptırdım bölümüm kamu yönetimi acaba aldığımız 7 kitabın tamamındanmı sorumluyuz yoksa belli bir üniteye kadarmı sorumluyuz
T tremendous Kayıtlı Öğrenci Katılım 11 Ara 2012 Mesajlar 1,769 Tepkime puanı 8 Puan 0 Bölüm MEZUN Şehir İstanbul 10 Eyl 2013 #2 Ara sınav (vize) kitapların yarısından, dönem sonu (final) tamamından sorumlusunuz...