Hangi ünitelerden sorumluyuz acaba ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bobonur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bobonur

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
16
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
34
ben bu sene yeni kayıt yaptırdım bölümüm kamu yönetimi acaba aldığımız 7 kitabın tamamındanmı sorumluyuz yoksa belli bir üniteye kadarmı sorumluyuz
 
Ara sınav (vize) kitapların yarısından, dönem sonu (final) tamamından sorumlusunuz...
 
Geri
Üst