Hakan ve Lincoln kadroda yok !Galatasaray'ın Hocası Feldkamp, Hakan ve Lincoln'ü kadr

yasarguner

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
389
Tepkime puanı
2
Puan
0
Yaş
38
Web sitesi
www.yasarguner.com
Bölüm
Konaklama İşletmeciliği
Şehir
İzmir
Hakan ve Lincoln kadroda yok !Galatasaray'ın Hocası Feldkamp, Hakan ve Lincoln'ü kadroya almadı.



29 Eylül 2007 14:32
--------------------------------------------------------------------------------
Turkcell Süper Lig'in 7. hafta karşılaşmasında Galatasaray ile Beşiktaş'ın, Ali Sami Yen Stadı'nda karşı karşıya gelmesine saatler kala Florya'dan şok bir haber geldi.

Feldkamp disiplinsiz davranışları nedeni ile Lincoln ve Hakan Şükür'ü maç kadrosundan çıkarttı. Feldkamp disiplinsiz davranışları olduğunu öne sürdüğü sarı kırmızı takımın Brezilyalı yıldızı Lincoln ile golcüsü Hakan Şükür'ü 18 kişilik maç kadrosuna almadı.

Feldakmp'ın kafasındaki stratejiye göre sarı-kırmızılı takım bu akşam sahaya şu 11 ile çıkacak:

Orkun, Uğur, Servet, Song, Hakan Balta, Barış, Linderoth, Mehmet Güven, Arda, Nonda ve Ümit Karan
 
Bu feldkamp harbi çok zeki bi adam yaa... Bulduğu bahaneye bak verdiği cezaya.. Bence bunun sebebi disiplinsizlik felan değil. Adam resmen takıma gözdağı veriyor. Gözünüzün yaşına bakmam akıllı olun diyor. Oyuncularda mesajı almışsa bu akşam farkla yeneriz Beşiktaşı

Ahanda yazdım buraya :)

Skor = en kötü ihtimal 3 - 1 GS alır :p
 
Geri
Üst