Gutti konuştu

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
IHA_20100510_93833.jpg

Guti, ''Marca'' gazetesinde yer alan demecinde ''Galatasaray'ın beni transfer etmek istediği doğru. Bakalım ne olacak. Türk futbolunu tanıyorum ve beni en fazla çeken bu takımda Rijkaard gibi bir teknik direktörün olması. Onun oyun felsefesi benimkiyle örtüşüyor'' dedi.

İspanyol futbolcu, Real Madrid ile 1 yıllık daha sözleşmesi bulunduğunu ve sezon bitiminde ''hızlı bir karara varıp, takımdan ayrılması konusunda anlaşmaya varmak için öncelikle Real Madrid ile konuşacağını'' vurguladı.

Athletic Bilbao maçında sahaya kaptan olarak çıkmasının ve taraftarın ''Guti, Guti'' diye bağırmasının kendisini heyecanlandırdığını ifade eden İspanyol futbolcu, ''Sadece tek birşey diyebilirim ki, ben kalpten Madridliyim. Bu herşeyi özetliyor'' şeklinde konuştu.(iha)
 
Geri
Üst