GS ! ! ! - 10' u AnLatMaK LaZıM - ! ! ! GS Metin OKTAY

yasarguner

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
389
Tepkime puanı
2
Puan
0
Yaş
38
Web sitesi
www.yasarguner.com
Bölüm
Konaklama İşletmeciliği
Şehir
İzmir
Doğdugunda,

10’a dendiki,
1xx3.jpg


Sen onlara gönderildin.
2td8.jpg


Sen onlara bağlılığınla,
3di2.jpg


Attığın gollerle
4al5.jpg


Onların gönüllerine taht kurup
5wp7.jpg


Efsane olacaksın.
6uc3.jpg


Takımını, renklerini, formanı, numaranı sana adıyacaklar.
7ba8.jpg


Senin ismini onlar koyacak,
8ih4.jpg


Onlar seni hiç ama hiç unutmayacak,
9ub1.jpg


Seni hep özleyecekler.
10xe3.jpg

 

Ve tekrar Rabbine dondugunde arkandan sana şöyle seslenecekler
”TAÇSIZ KRALLLLL Metin Oktaaaaaay
Tek aşkıydı Galatasaraay
Senin gibiii cimbomluyuuu
UNUTURMU bu taraftar.”
Ve sen
11sr0.jpg


Ruhunla hep onların evinde,
12bw9.jpg


Yanında olacaksın.
13ge5.jpg
[/SIZE]​


[/COLOR][/B]
 
39157982zw9.png

ellerine sağlık çok güzel olmuş...
 
bu paylaşım için çok teşekkür ederim çok güzel ve beni çok duygulandırdı gözlerim dolu dolu yazıyorum bu yorumu her zaman her yerde her daim GALATASARAYLIYIZ... bu takımı tuttuğum için cok gurur duyuyorum yensede yenilsede ölümüne cimbom:p
 
galatasaraylılık bir din,bir mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır.bu yüzden galatasarayı tutar ve her zaman galatasaraylılığımla gurur duyarım. METİN OKTAY
 
Her Galatasaray maçın dan sonra aynı şeyi söylüyorum aşığım bu takıma aşığım renklerine mazisine kupalarına anılarına herşeyiyle aşığım Galatasaray'lı olmak bana mutluluk veriyor... METİN OKTAY unutulmaz futbolcu nur içinde yatsın... Yalnız Lincoln'ün 10 numarayı almasıyla bütün dengem bozulmuştu ama neyseki onuda gönderdik :p
 
Geri
Üst