Gittin...

srp-klycı

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
77
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İstanbul
Gittin...
Ben, arkandan sadece baktım.
Oysa; söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki...
"Gidersen iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini.
Gidersen sönecek içimdeki ateş
ve bir daha hiç kimse yakamayacak.
Gidersen karanlığa mahkum edeceksin günlerimi
O karanlıkta yolumu kaybedeceğim" diyecektim sana.
Konuşamadım...


Gittin...
Gidişini görmemek için gözlerimi kapattım
Öylesine acıdıki içim, tutup koparsalardı kolumu
bacağımı bu kadar acı duymazdım.
Acım yaş olup akmalıydı gözlerimden.
Ağlayamadım...


Gittin...
Seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa
Tutkum seninle olmaktı, tutkum teninde erimek,
tutkum hayatı seninle sadece paylaşmaktı.
Anlatamadım...
 
bu gitmeler ne zaman son bulacak!!..

teşekkürler emeğine sağlık...
 
son bulmayacak :(

yorumun için tşkkrler...
 
PaYLaSıM İçİN TşKLeR
 
Geri
Üst