Genel bir soru acil

echonomist

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İktisat
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar merhaba aöf iktisat 3. sınıftayım dgs ile geçiş yaptım daha önceki sınavlarda murat yayınları kullandım ve soru bankası idi soruları anlamakta zorluk çektim konu anlatımlı degildi sizden ricam murat yayınlaından daha iyi konu anlatımlı yayın evi var mı yoksa internetten çıkmış sorulara çalışmam yeterli mi yardımcı olursanız çok sevinirim
 
artık konu anlatımlı kıtaplar yok sadece test kıtapları var genel olarak herkez okulun kıtaplarına calışın dıyo:)
 
Ewt konu anlatımlı kitaplar yasaklandı malesef sadece soru bankaları var
 
yayın evı soru bankaları almıstım pek ıse yaramadı en ıyısı okul kıtaparı bence
 
zaten yardmcı kitapları yasaklma nedenleri okul kitaplarındaki bilgilere çalışmamz içindi...
o yzden tabiki okul kitapları geçmiş sorularda işe yarıo ama bildigim kadaryla bi çok dersin konuları degiştirildi ve degişen bilgiler var o yzden onlarda yanıltıcı olabiliyo en iisi ders kitapları
 
peki ne gibi çalışma yöntemi yapayım okul kitaplarımı yoksa başka yayınevi soru bankası mı


okul kitapları bende soru bankalarından bi fayda görmedim ama kişilerin öğrenme şekilleri farklıdır ben soru çözerek pratik yaparak öğreniyorum dersen al... soruları tutturamıyorlar o yüzden sadece kitaba çalışmayı daha mantıklı buluyorum
 
Geri
Üst