Gençler Tek Golle Geçti!

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
Turkcell Süper Lig'in 27. haftasında Gençlerbirliği evinde Diyarbakırspor'u 1-0 mağlup etti.


[SIZE=+0][/SIZE]Ev sahibi ekibe galibiyeti getiren golü 34. dakiakda Mustafa Pektemek kaydetti.
Başkent temsilcisi bu galibiyetin ardından puanını 38'e çıkararak 9. sırada yer aldı. Konuk ekip ise 24 puanla 15. sırada kaldı.

(Hürriyet Gazetesinden Alıntıdır)
 
Geçen sene Konyaspor düşmeseydi eğer Gençlerbirliği düşecekti.Son maçta Antalyaspor'un Konyaspor'u yenmesiyle lig de kalan Gençlerbirliği olmuştu.
Ankara takımlarından en beğendiğim takımdır.Bu sene Gençlerbirliği ilk 10 da yer almaktadır.
 
Dört büyüklerle oynadığı her maçtan puan almayı başaran takım iyi olduğu dönemlerde seyretmesi zevklidir :)
 
Geçen sene Konyaspor düşmeseydi eğer Gençlerbirliği düşecekti.Son maçta Antalyaspor'un Konyaspor'u yenmesiyle lig de kalan Gençlerbirliği olmuştu.
Ankara takımlarından en beğendiğim takımdır.Bu sene Gençlerbirliği ilk 10 da yer almaktadır.

son maçra Antalya,konyaspor u deil Ankaragücünü yenmişti Birsenim.Konya son haftada Ankarasporu 3-0 yenmiş ama bu galibiyet onlara yetmemişti.Gençlerin bgünkü maçı kazanmasıda iyi oldu Diyarbakırspor bu ligin zevkini kaçırıyo küme düşmesini isterim.
 
son maçra Antalya,konyaspor u deil Ankaragücünü yenmişti Birsenim.Konya son haftada Ankarasporu 3-0 yenmiş ama bu galibiyet onlara yetmemişti.Gençlerin bgünkü maçı kazanmasıda iyi oldu Diyarbakırspor bu ligin zevkini kaçırıyo küme düşmesini isterim.

Benim aklımda öyle kalmış.Neyse düzeltmiş oldun Onurcum :confused:
 
Geri
Üst