Galatasaray, Sivas'ta 2 puan bıraktı

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
IHA_20100405_90268.jpg


Galatasaray, Sivas'ta 2 puan bıraktı
bolgec.gif
Galatasaray Teknik Direktörü Frank Rijkaard: "Şu anda sadece yapmamız gereken önümüzdeki maçları en iyi şekilde oynayıp mücadelemizi vermek"Sivasspor, Turkcell Süper Lig'in 28. haftasında kendi evinde son dakikada bulduğu golle Galatasaray ile 1-1 berabere kalarak altın değerinde 1 puan aldı. Sarı-kırmızılı takım ise Sivas deplasmanında 2 puan kaybederek, şampiyonluk yolunda büyük bir yara aldı.


Maçtan sonra konuşan Sivasspor'un golcü futbolcusu Mehmet Yıldız, ikinci devre eski Sivasspor gibi oynadıklarını belirterek, "Öncelikle Hayrettin kardeşimize geçmiş olsun diliyorum. Maçın geneline baktığımız zaman çok net pozisyonlara giren bir Sivasspor var. Özellikle ikinci devre eski Sivasspor gibi oynadık. Maçı kazanmak için elimizden geleni yapan bir Sivasspor vardı. Bugün puan yada puanlar almaktı amacımız. İkinci yarı oynadığımız futbolla 3 puanı hak ettiğimizi düşünüyorum. Sonuçta çok kısa bir zaman kaldı. Kalan maçlarımızda en iyi şekilde puanları toplayıp Sivasspor'u yakışmayan yerden kurtarırız" dedi.



Sivasspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal ise ikinci devre maçı hak ettiklerini ifade ederek, "Sadece bu maç için değil hakikaten bu futbolculara inandığım için geldim. İyi ki gelmişim. Bir 10 günlük çalışma süresi oldu ama 10 gün içinde beraber kazanmayı beraber savaşmayı öğrendik. Sonuçta Sivasspor'un bir kimliği vardı onu çıkarmaya çalışıyorduk ama içinde bulunduğumuz streste hatalar olacak. İkinci devre ortaya koyduğunuz mücadeleyi kalan maçlarda da ortaya koymamızı istiyorum İkinci devredeki taraftarımıza kalan maçlarda da ihtiyacımız var. Bugün galibiyeti kaçırdık çok gol pozisyonumuz var" diye konuştu.



Maçtan sonra çıkan olayda Sivasspor Yardımcı Antrenörü Hayati Soydaş'ın boynunda 4 tane tırnak izi olduğunu belirten Bakkal, "Yardımcı antrenörümüz Hayati Soydaş'ın boynunda 4 tane tırnak izi var. Rijkaard'ın yaptığını söylüyorlar. Ben maçtan sonra gördüm. Hayati Soydaş hocamızın boynunun kırmızı olduğunu gördüm. Girip içeri bakabilirsiniz. Kimin yaptığını bilmiyorum" ifadelerini kullandı.



Galatasaray Teknik Direktörü Frank Rijkaard ise Sivasspor karşısında fazla mücadele edemediklerini söyleyerek, "Öncelikle söylemem gereken şey, maçta skoru 2-0 yapmamız gerekirdi. Gerginlikten dolayı fazla futbol oynayamadık. Maç 1-0 bitseydi son dakikada gol yemeseydik çok şey kazanmış olacaktık. Şu anda sadece yapmamız gereken önümüzdeki maçları en iyi şekilde oynayıp mücadelemizi vermek" dedi.

(iha)
 
koskoca gs milyon euroları boşa gitti yazık vallahi
 
Bursa ve F.bahce şampiyonluğa oynar. Beşiktaş 3. olur Galatasarayda 4. olur artık bu saatten sonra :rolleyes:
 
bir gsli olarak utanıorum milyon dolarlık yatırımlar havaa uçdu,franco rijkard jo santos hatalar zinciri,inş bursa şampiyon olur gs yenlir inşş bursaada bi faydası dokunsun :/
 
fenerbahçe maçının moral bozukluğu bi yana şampiyonluktan uzak kalmanın endişesiylede oynanmış bi maç ve son dakika golü kader ağlarını böyle örüyo yapcak bişey yok üzüldüm o kadar 1 yıl daha mükemmel bi kadroyla harcanmış oldu
 
g.sarayın başında rijkaard yerine m.denizli gibi bir hoca olsa 6-7 puan farkla şampiyon olurdu bence
 
rijkaard çok rahat bir teknik adam..oyuna müdahelelerde buluınmuyor..oyuncu değişikliği yaparken strateji değiştirmiyor..en önemlisi süper ligi bilmiyor rakip takımı analiz edip ona göre bir sistem kurup oynatmıyor..kafasındaki neyse ezber yapmış o sistemi uyguluyor sonuç ise ortada...
 
fenerbahçe maçının moral bozukluğu bi yana şampiyonluktan uzak kalmanın endişesiylede oynanmış bi maç ve son dakika golü kader ağlarını böyle örüyo yapcak bişey yok üzüldüm o kadar 1 yıl daha mükemmel bi kadroyla harcanmış oldu


Üzülme isokorcum.Olan oldu n'apalım
Daha öncede söylemiştim 2.yarı yapılan transferleri beğenmedim.
Rijkaardın Avrupadaki Barcelonda yaptığı başarılar belli.
Neden Galatasaray için bu başarılar yakalanamadı?Kadroyu mu beğenmedi? vs. vs.
Sezon başında kesin Galatasaray şampiyon olur demiştim ama yanılmışım.
Beşiktaş,Fenerbahçe,Trabzonspor vs.Bu sene şampiyonluk Bursasporun hakkı!
Umarım bir şey yaşanmadan bu lig bitimide şampiyon olurlar...
 
muhahhaa yaaa :D :D sivas bile gol attı :D
 
şampiyon fener en büyük fener alkışlayın ...... :D haa haa haa
 
İnanıyoruz daha fazla uzatmadan şampiyonluk istiyoruz FENERBAHÇE den;)
 
Geri
Üst