formda iktisat okuyan yok mu?

birazcık zor bölüm:)
 
mrh arkadaşlar ben yeni kayıt oldum hem foruma hem aöf iktisat bölümüne herkese slm olsun yardımlarınızı bekliyorum :çaylağız ya o manada:)
 
merhaba arkadaşlar iktisat 4.sınıf oldum. kredili sistemde güz dönemi 4 dersim var. dersler zor. kitaplar çoook karışık. nerde o eski yardımcı kitaplar.:agla
 
arkadaşlar iktisat 3.sınıfım çıkmış sorulara çalışarak sınava girsek başarılı olurmuyuz 4.sınıf olanlar yazsın lütfen
 
soru kaşıpşarı değişti arkasaşlar
 
iktisat 3 teyim çıkmış sorulara çalışmam faydalı olurmu birebir çıkarmı sence?
 
kredili sisteme geçildiğinden sorularda da farklılık olcaktır....
 
offf yaa neyse vizeye girdiğimde belli olur elbet :redface:
 
ben daha kitAP yüzü Açmadım eksik nasıl çalışma sistemi kurcam bilmiorum.. geçeriz her türlü
 
ya offf şu sınavda cıkacak üniteleri neden vermiyor:S yardımcı olun
 
arkadaşlar ıktısat 4 var mı?
 
avrupa bırlıgı dersı hakkında ne dusunuyorsunuz yardımcı olurmusunuz?
 
avrupa birliği kolay gibi gözüküyor ama sorular zor geldi. inşallah gene zor sormazlar yoksa yandık. bide finansal ekonomi kaldı benim. bakalım nolcak
 
evet bende iktisat !!!! son sınıf. ... :cool
 
aynen avrupa birliği aslında çok güncel bir konu günlük yaşantımızda karşımıza çıkabilecek başlıkalrı vardı ama tövbeler olsun bildiğim kazzık sorular sormuşlar :(
 
Geri
Üst