Hazır-Cevap
Kayıtlı Öğrenci
Aykut Kocaman 
şampiyonluğu kaybettiği halde şampiyonluk sevinci yaşamış takımdır.![]()
![]()
![]()
Bir gün herkes 2 dakikalıgına şampiyonluk sevinci yaşayacak ayberkKonuyla pek alakası yok amaŞerefimizle düştük 2. lige şerefimizle çıktık 1. lig'e ardından. ama sadece oyuncular yaşadı bu şoku. Şampiyonluk sevincini sözde 25 milyon fenerli yaşadı
![]()