Fatih Terim GALATASARAY' da

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
Galatasaray Futbol Takımı'nda teknik direktörlük görevine Fatih Terim getirildi.

Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, NTV Spor televizyon kanalında katıldığı ''Yüzde 100 Futbol'' programında, teknik direktör olarak Fatih Terim ile anlaştıklarını açıkladı.

Aysal, artık teknik direktörü açıklamanın zamanı geldiğini belirtirken, ''Bugün saat 19.05 itibariyle Sayın Fatih Terim ile el sıkıştık ve tam mutabakat sağladık. Güçlerimizi Galatasaray için birleştirme,başarı için elimizden gelen her şeyi yapma kararı aldık. Bu yakın işbirliği yarından itibaren başlayacak'' diye konuştu.
 
nihayett ya :D çok sevindim =)
 
ben de gelmesine sevindim hayırlı olsun
teşekkürler hazır cevap:)
 
Hadi bakalım Fb yi yeniceksniz bundan sonra:haha
Hayırlı olsun Gs adına sevindim
gerçekten üzülüyorum ya toparlanır inş:p
 
fb'li arkadaşlar üzerine alınmasın ama fb bizim muhatabımız bile olamaz malum baya baya hatırı sayılır kupalarımız var bizim. he açığı kapatırlar da ozman bi diyaloga girmek isterlerse tabiki oturur konuşuruz. şuan ki kadar üzülmem hiç olmazsa durumlarına:haha
 
Bu arada fatih terim doğru tercih kesinlikle ii oldu.
 
Gs li arkadaşlar alınmasın da üstüne bu ülkede anayasa bile değişiyor ama Gs FENERBAHÇE maçlarının sonucu asla degişmiyo :hahabir gün bir bakmışız, ulaşım tamamen havadan yapılıyor. Herşey kablosuz olmuş, düşünen makinalar yapılmış, tüm hastalıklara çare bulunmuş, Cimbom Fener’i yenmiş filan haha hayal işte:p
Küme düşmeniz sizin için iyi olurdu seneye bank asya' da şampiyonluk garanti olur en azından:haha
Fb nin Şampiyonluk kutlamalarına Gs lilerde katılsın bence hafta sonu unutmuşlardır nasıl bi duygu şampiyon olmak:p
 
Geri
Üst