Hazır-Cevap
Kayıtlı Öğrenci
BEŞİKTAŞ'TA kadro dışı bırakılan Fatih Tekke'ye Galatasaray talip oldu. İki takımın geçen hafta oynanan derbisinde sarı-kırmızılı kulübün başkanı Adnan Polat, Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören'den golcü futbolcuyu sezon sonuna kadar kiralık olarak istedi. Polat'ın, ''Hagi'yi ikna edersek sezon sonuna kadar Fatih'i bize kiralık verin. Nasılsa hocası onu oynatmıyor'' dediği, Demirören'in ise "Bu konuyu bir kez daha konuşalım" yanıtını verdiği öğrenildi. Taraflar anlaşmaya yakın gözüküyor.
-İnternetHaber-
-İnternetHaber-