Ey yalnızlığım

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Ey yalnızlığım sana sesleniyorum
Habercisiydi yaşadıklarım ,geleceğinin
Bir başıma kaldım ,biliyorum
Farkındaydım ,beni bir süre askıya alıp bekleteceğinin

Ey sevdasızlığım sana sesleniyorum
Hani içimdeki aşktı göstergesi ,sevdanın
bir ömür süreceğinin.
Yalanmıydı hepsi ,sana soruyorum
Bir “elveda” mı işaretçisi olacaktı ,
aşkımızın bittiğinin..
 
Geri
Üst