Eski ve yeni...

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Eski ve yeni

Ne zaman hüzünlensem
Gözyaşlarım misafir olurdu odama
İçimden sorardım kendime
Ne oluyordu acaba bu genç adama

Yok diyordum bu adam o değildi
Herkesin imrendiği güleryüzlü adam
Güleryüzlü hayat dolu biriydi o
Aman allahım bu nasıl bir dram

Tek ben değilmişim meğerse üzülen bu duruma
Ailesi arkadaşları yatağının baş ucunda
Kapıdan girerken ince ve hüzünlü bir ses
Ah yine o menekşe gözler aralı diyordu safiye ayla

Bir an kendimi kaybedip vermişim sırtımı duvara
Ağlmaya başlamışım başım iki elim arasında
Göz göre göre gidiyordu gençliğim
Ve gözü yaşlı insanları bırakıyordu ardında...
 
teşekkürler.............
 
Rica ederim .Asıl ben teşekkür ederim ...
 
Geri
Üst