En çok kim dedikodu yapar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan asah
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Evet biz ingiliz olmadığımız için dedikoducu da değiliz. Anket ingiltere'de yapılıyor, sonuç orda çıkıyor. Türkler bundan pay mı biçecek. Hani mantık. Doğrusu ingilterede "çalışan bayan sayısı" dedikodu seviyesinin (bayanlarda) düşmesiyle doğru orantılıdır. Burada her 10 kadından 1 i çalışıyorsa orada 7-8 leri görebiliriz. Dedikoduyu da genelde boş kalan insanlar yapar. Dolayısıyla dedikoduyu cinse yükleyecek olursak yine kadınlar galip gelir. Çünkü kadınlar sürekli ayrıntıya bakıyor. Şeytan ayrıntıda gizlidir :D
 
etrafımı gozledım kadınlar ne kadar calısmasalarda erkekler calıstıgı zaman cok dedıkodu yapıyor ısyerınden baslayıp musterıye kadar suruyor
 
Kadınlar ve Berberler :( Dün traş oldum bitsede gitsem dedim gına geldi
 
bunun konumuzla ne alakası var????
 
ilk sayfayı okumadım oyun sandım değilmiydi :haha :haha
 
haha deli ya şimdi daha emin oldum :haha
 
:haha :haha hep senin yüzünden heppp :haha
 
aa ben naptım la deli hep benden biliyon:haha
 
avatar konusuo hee :haha
 
öyle mi ne diyo peki:haha
 
Burası sohbet yeri değil gidin burdan diyo :haha
 
niye az önce oyun yaptın sen bu konuyu:haha
 
ama bilmiodum :frown:
 
tmam affettim bi daha olmasın tatlım:p
 
Geri
Üst