EK-C2 belgesini kayıttan itibaren kaç gün içinde göndermek zorundayım?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Enscbn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Enscbn

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Eki 2013
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
merhaba arkadaşlar.08.10.2013 tarihinde lisans tamamlamak için aöf ye kayıt oldum.kayıt için askerlik durum belgesi alırken ordaki memur kayıttan sonra ekc-2 belgesi alıp bağlı bulunduğn şubeye gönder yoksa cezası var dedi.belgeyi aldım ama henüz göndermedim malum bayram diye.kaç gün içinde göndermek zorundayım bunu nette çok araştırdım ama bi süre belirtmemiş? acil yardım lütfen
 
Geri
Üst