merhabalar çekoya dgs ile geçiş yaptım. ve ilk defa açıköğretimde okuyacağım. İnternette yazan 3.sınıf dersleriyle benim aldığım kitaplar arasında farklar war. ve ben nerden nasıl çalışmaya başlayacağım hiççç bi fikrim yokkk. Geçmiş yıl sorularına çalışsam yeterli olurmu yoksa oturup notmu çıkarmalıyım. Sorular detay içeriyormu yoksa yüzeysel mi yardımmm istiyorummmm tşkrlerr