dikey geçiş ile aöf askerlik durum belgesi

tekserkan

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
34
Bölüm
MEZUN
Şehir
İstanbul
iyi günler arkadaşlar ben myo elektronik haberleşme teknolojisi bu senenin mezunuyum ve dikeygeçiş aöf işletme bölümüne kayıt yaptırcam.fakat kayıt için gereken belgeler arasında askerlik durum belgesi yazıyor.bu belgeyi almak için askerlik şbesine gittiğimde askerliğimi tecil ettirmem gerekiyormu yoksa kayıt olduğum aöf burosumu tecil ettirecek.bilgi için şimdiden teşekkürler.1991 doğumluyum.

ayrıca askerlik durum elgesini almak için askerlik şubesi belge filan istiormu.eğer tecil ettirmem gerekiyorsa tecil için gerekli belgeler nelerdir ve muayneyapma ihtimalleri varmı.
 
iyi günler arkadaşlar ben myo elektronik haberleşme teknolojisi bu senenin mezunuyum ve dikeygeçiş aöf işletme bölümüne kayıt yaptırcam.fakat kayıt için gereken belgeler arasında askerlik durum belgesi yazıyor.bu belgeyi almak için askerlik şbesine gittiğimde askerliğimi tecil ettirmem gerekiyormu yoksa kayıt olduğum aöf burosumu tecil ettirecek.bilgi için şimdiden teşekkürler.1991 doğumluyum.

ayrıca askerlik durum elgesini almak için askerlik şubesi belge filan istiormu.eğer tecil ettirmem gerekiyorsa tecil için gerekli belgeler nelerdir ve muayneyapma ihtimalleri varmı.


Siz askerlik şubesine okula kayıt olmak için askerlik durum belgesi istiyorum diyin, onlar verecektir. Eğer gerekli görürlerse kayıttan sonra öğrenci belgesi getir tecil edelim derler. Askerlik şubesi belki önlisans diplomanın fotokopisini isteyebilir, siz işinizi garantiye almak için diplomanızı ve bir fotokopisini yanınızda götürün.
 
teşekkürler arkadaşım bilgi için biraz olsun rahtladım.peki benm diplomam daha hazır olmadı geçici mezuniyet belgesini götürsem oda kabul olurmu.
 
Geri
Üst