DGS...cevaplarınız benim için önemli!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yakuzeek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yakuzeek

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
23
Tepkime puanı
0
Puan
0
arkadaşlar özellikle erkek arkadaşlar dikey geçiş için istenen belgeler arasında askerlik belgeside var...ben 82 doğumluyum ve tecilliydim daha önce şimdi mezun oldum ve işletmeye geçiş yapcam bu askerlik belgesini almak şartmı okula vermek için...hiç askerlik şubesine gidesim yok valla :D
 
Geri
Üst