Çok özlüyorum seni

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Çok özlüyorum seni
Ben geldiğimde sen çoktan gitmiştin göremeden
Ancak babamın anlattığı kadar tanıyorum seni
Çocukluğum geçti bir kez dedem diyemeden

Nasip olmadı bir kez olsun sarılmak
Seni özlemekte geçti çocukluğum
Nasip olmadı dedem benim diye haykırmak
Bir yanım buruk geçti çocukluğum....

[MuHaMmEd]
 
Geri
Üst