çok önemliii

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan belkıs73
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

belkıs73

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar merhaba benim bir sorum olacaktı ben açıköğretim halkla ilişkiler mezunuyum seneye geçiş yapmak istiyorum bölümümüz gereği iktisat ve işletme seçebiliyormuşum.ben kamu yönetimini okumak istiyorum acaba bu mümkünmü yani seçebiliyor muyuz?
 
Geri
Üst