Cimbom'dan forma bombası!

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
gs-pembeforma-24931_501.jpg



Galatasaray futbol takımı, turuncu ve mor formanın ardından yeni sezonda da somon rengi formalarla dikkat çekecek.
Geçtiğimiz sezon mor forma tercihi ile çok konuşulan Galatasaray, bu sezon da dillerden düşmeyecek bir renk tercihinde bulunmaya hazırlanıyor.
Farklı renk tercihleri ile forma satışlarını arttırmayı başaran sarı-kırmızılı camia, bu kez de pembe rengi andıran 'somon' rengini tercih edecekmiş gibi gözüküyor.
Palermo'nun formasını andıran formayı kimin tanıtacağı ise şimdiden merak konusu oldu. Çünkü turuncu formayı Kewell, mor formayı ise Elano tanıtmıştı.
METİN OKTAY GİYMİŞTİ
1961-62 sezonunda Palermo'ya transfer olan Galatasaray'ın efsanevi futbolcusu Metin Oktay, İtalyan ekibinde 'somon' renkli formayı sırtına geçirmişti.

-Mynet-
 
Mor renk yakışıyordu aslında size neyse bu renkde güzelmiş:p:))
 
Benimde hoşuma gitti. imasız:)
 
benim hiç hoşuma gitmedi böyle iyiydi yahu somon rengi nasıl durcak acaba:confused:teşekkürler :)
 
Bende beğendim bu rengi.Bakalım ilk kim giyecek.Oylayalım mı :D:D
Biz farklı renkleri üzerimize çeken takımız,sadece sarı kırmızı değil mor turuncu her renk bizim :p:p
 
Geri
Üst