Cim Bom'a iyi haber!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
b-422589-galatasaray.gif


Galatasaray'da İstanbul BŞB maçında sakatlanan iki oyuncu Baros ve Elano'nun önemli birşeyleri yok...




Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Frank Rijkaard yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda, dünkü maçta ilk 11'de forma giyen oyuncuların, salonda ve sahada yenileme çalışmalarının ardından sağlık merkezinde yapılan terapi seanslarıyla maç ertesi programlarını tamamladıkları, diğer futbolcuların da teknik çalışmalar yaptıkları bildirildi.

İstanbul Büyükşehir Belediyespor karşılaşmasında dizindeki ağrı nedeniyle oyundan alınan Elano'nun tedavisine başlanırken, bu oyuncunun durumunun yapılacak takip ve kontroller sonucunda netlik kazanacağı belirtildi.

Maçta, arka adalesinde hissettiği ağrı nedeniyle oyundan çıkan Baros'un yapılan kontrollerinde kas zorlanması tespit edildiği, Çek golcünün tedavisinin sürdürüldüğü ifade edildi.

Aynı şekilde karşılaşmada sağ ayağında yaşadığı ağrı nedeniyle ayak tabanında zedelenme tespit edilen Ayhan ile bir pozisyonda belinde ağrı oluşan Hakan'ın tedavisinin de sürdüğü kaydedildi.

Karşılaşmada sağ adalesinde sakatlanan ve yapılan kontrollerde adale gruplarında darbeye bağlı kanama ve ödem tespit edilen Aykut'un da tedavi gördüğü ifade edildi.

Galatasaray, pazartesi günü yapacağı iznin ardından 4 Mayıs Salı günü yapacağı antrenmanla Antalyaspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.
 
sonuna kadar cımbomluyuz...
 
Zaten golcümüz yok Baros uzun bir ara sakatlık dönemi yaşamasaydı belkide şuan şampiyonluğu oynuyorduk.
Haber için tskler ;)
 
haklısın sakatlanmasa yine gol kralıydı takımda şampiyondu kolay değil bi takımın en iyi oyuncularından yoksun idare etmeye çalışması rica ederim;)
 
paylaşım için teşekkürler. haberimiz oldu bu gelişmeden ;)
 
bende teşekkür ederim fatma haberimiz oldu gs'li olduğundan
değişim olsun dedim birsen beğenmene sevindim:)
 
evet koyu galatasaraylıyım ;)
 
pazara kadar değil mezara kadar cimbomluyuz:)güzel haber teşekkürler isokor:)
 
ne güzel yazmışsın sandal'dan ricalar seher:)
 
bizimki sadece lafta değil harbi cimbomluyuz mustinin şarkısı hiç aklıma gelmedi yazarken :)
 
bende son anda çıkarttım zaten bu o şarkımıydı gibisine:p harbi cimbomluyuz peki:)
 
cımboluyuz da fener sampıyon olmasın bea
 
Geri
Üst