Cep Telefonu

olmaz.Kaç defa bırakayım dedim. Bıraktım olmadı.lazım oluyor.Asrın icadı.
 
insanlarla iletisimi ikinci plana dusurmus,malesef amacini asmis,asmaya devam eden,aygıt
 
evet çok amaçlı.Bir de yaydığı sinyaller beyne kalbe filan zarar vermese yeme yanında yat.
 
Geri
Üst