çalışamıyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan oskin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

oskin

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
31
Bölüm
Uluslararası İlişkiler
Şehir
Malatya
Ya arkadaşlar çalışmaya başladım uygarlık tarihiyle başladım ilk ancak bu kitaptan çalışamıyorum sorun bendemi genelmi bilmiyorum ama ne yapmam lazım
ders notu felan bulunabilirmi
 
ktp zor çkmış soruya çalış ben öyle yaptm çok rahat geçtim o dersi
 
ben kitaplardan hiç bişey anlamıyorum
 
Arkadaşlar bu yıl çıkmış sorulardan çıkma ihtimalinin düşük olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden sıkılsanızda zorlansanızda en azından 1 kere kitapları okumanızı öneriyorum.
 
kesınlıkle dogru her zaman cıkacak dıya bı hayıde yok ben bı kere okudum
 
Bende çalışamıyorum. 4. Sınıf maliye okuyorum. 2 kitabım var ve zaman geçtikçe düşündükçe ders çalışmak istemiyorum. Nokta atış soruları aldım hala onlarda gelmedi daha da sinirleniyorum.
 
aynen bende işletme 4.sınıftayım son yılımızda bize piyango vurdu şimdi kaldığım iki seneye yanıyorum:)
 
ya çıkmış soruları nerden bulabilirim ? link atabilirmisiniz eğer bildiğiniz bi site varsa
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


adresıne bı bakmanı tavsıye ederım
 
Geri
Üst