Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhaba arkadaşlar 4. sınıf okuyorum. işlerimden dolayı finallere çalışamadım. muhtemelen 2011 büte kalacağım. sınıfı geçtiğim taktir de bütünleme sınavında. aralıkta askere gidebilirmiyim ?
Merhaba işletme 4.sınıftayım bu ikinci senem. Yalnız şuana 4.sınıfa ait derslerin tümünü verdi. Sadece 3.sınıftan maliyet muh.dersim kaldı.
1984 doğumluyum. askerlik tecil hakkım var mıdır?? teşekkürler