bütünleme ve askerlik.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan anilx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

anilx

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Bursa
merhaba arkadaşlar 4. sınıf okuyorum. işlerimden dolayı finallere çalışamadım. muhtemelen 2011 büte kalacağım. sınıfı geçtiğim taktir de bütünleme sınavında. aralıkta askere gidebilirmiyim ?
 
Merhaba işletme 4.sınıftayım bu ikinci senem. Yalnız şuana 4.sınıfa ait derslerin tümünü verdi. Sadece 3.sınıftan maliyet muh.dersim kaldı.
1984 doğumluyum. askerlik tecil hakkım var mıdır?? teşekkürler
 
Geri
Üst