bu bölümle ilgili bilgisi olan yokmu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kmlttn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kmlttn

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Bölüm
Uluslararası İlişkiler
Şehir
Bursa
bu bölümü acktan okumayı düşünüorum aklımda cok soru var burdan tam cvp alamadım canlı canlı sormam gerek anlayan biri varsa face adresini verebilirmi benim için ck önemli.
 
Bu program bölgesel ve küresel düzeydeki siyasi, tarihi, toplumsal ve ekonomik gelişmeleri; devletlerin ve uluslararası organizasyonların birbirleriyle olan ilişkilerini; uluslararası işbirliklerini ve uluslararası sorunları analiz etmektedir. Bölümün amacı, küreselleşmenin ve uluslararası ilişkilerin karmaşık dinamiklerini çok boyutlu değerlendirme yeterliliğine sahip mezunlar yetiştirmektir. Bu bağlamda, öğrencilere diplomatik hizmet kurumlarında, uluslararası organizasyonlarda, sivil toplum kuruluşlarında, çokuluslu şirketlerde ve kamu kurumlarının uluslararası birimlerinde görev alabilmek için gerekli donanımı sağlayabilecek bir öğretim programı sunulmaktadır.
 
Ben de uluslararası ilişkilerde okuyorum 3.sınıf ders notları lazım bulamıyorummm
 
Geri
Üst