Biraz Karışık

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Hakkiim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hakkiim

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
19 Eyl 2013
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Kamu Yönetimi
Şehir
Ankara
Arkadaşlar herkese merhabalar.Ben 1990 doğumluyum.AÖF Kamu Yönetimi 2.sınıf öğrencisiyim.Üst üste iki sene aynı sınıfta da kaldım aynı dersten de üst üste kaldım.Ama hala askerliğim tecil oluyor.Acaba bu son çıkan 29 yaşına kadar okuyanlar tecilli olacak diye kanundan ötürü mü tecilli oluyorum ? Bir de ben bu sene inşallah 2.sınıfı bitirip önlisans diploması almak istiyorum.Eğer başarılı olursam.Muhtemelen Eylül 2014'te filan diplomamı alıp AÖF ile ilişiğimi kesmiş olacağım.Şimdi acaba ilişiğim kesilir kesilmez askere alırlar mı yoksa ilişiğim kesilince biraz daha tecil ettirebilir miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.Hepinize başarılar.
 
Arkadaşlar herkese merhabalar.Ben 1990 doğumluyum.AÖF Kamu Yönetimi 2.sınıf öğrencisiyim.Üst üste iki sene aynı sınıfta da kaldım aynı dersten de üst üste kaldım.Ama hala askerliğim tecil oluyor.Acaba bu son çıkan 29 yaşına kadar okuyanlar tecilli olacak diye kanundan ötürü mü tecilli oluyorum ? Bir de ben bu sene inşallah 2.sınıfı bitirip önlisans diploması almak istiyorum.Eğer başarılı olursam.Muhtemelen Eylül 2014'te filan diplomamı alıp AÖF ile ilişiğimi kesmiş olacağım.Şimdi acaba ilişiğim kesilir kesilmez askere alırlar mı yoksa ilişiğim kesilince biraz daha tecil ettirebilir miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.Hepinize başarılar.


29 yaşına kadar isterseniz sadece 1.sınıfta kalın farketmez askerliğiniz tecil edilir.
Ama 29 yaşından sonra okuyor olmanız farketmez askere alınırsınız.
İlişiğiniz kesilir kesilmez askere alınmazsınız.
Diplomayı alınca askerlik şubesine başvurursanız, diploma tarihinden itibaren 2 yıl askerliği tecil etmiş olursunuz.
 
Çok teşekkürler,içimi rahatlattınız.
 
Geri
Üst