Bilgisi olan bir insan evladı şu sorumu yanıtlasın lütfen

hijacker314

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
2 Yıllık mezunuyum.Geçen sene(2008-2009) hazırlık sınıfına kayıt olurken askerliği tecil ettirdim.Ne kadar tecil edildiğini bilmiyorum.Sınıfta kaldım ve sınıf tekrarı yapacam.Kayıt yenilemede askerliği tekrardan tecil ettirecekmiyim?85 Doğumluyum tecil hakkım var mı yok mu onuda bilmiyorum.Kayıt yenilerken sırf harcı yatırmamız yeterli olacak mı? Hazırlık sınıfında kalan ve aynı durumları yaşayan biri varsa lütfen bilgisini paylaşsın.
 
şimdi arkadasım hazırlık sınıfında askerlık tecıl edilmıyo okul tarafından bu bir.
kendi tecilin var ise onu bilemem.
eğer kendi tecilin yok ise hazırlık sınıfında kaldığın için okul tecıl yaptırmayacağı için askere alabılırler.
sen telefonla ask subenı ara ve tecıl bıtıs tarıhını öğren eğer bu sene içinde tecılın bıtıyo ise biraz sıkıntı olacaktır.
eğer tecılın bıttı ıse bunu hemen sordur ve hemen kaydını sıldırmen gerekıyo tecıl kazanman ıcın, kaydını sıldırdıkten hemen sonra tekrar aöf hazırlık sınıfına tekrardan basvurmalısın o da tarıh gecmedıyse.
söyleceklerım bunlar.
 
Geri
Üst