bi yardım lütfen!!!

handsomecihat

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
Şehir
Adana
Arkadaşlar ben geçen sene 2. sınıfta bir kere sınıfta kalmak şartıyla askere gitmek
için kendi isteğimle tecilimi bozdurdum ve hemen giderim diye kayıt yenilemedim, şimdi
bu ayın 19 unda askere gidiyorum ve askerde açıköğretim okunduğunu duydum. kayıt yenileme
zamanında burda olamayacağım ve burdan parayı yatırtsamda sınava istanbulda giriyorum yine
istanbul sınav yerim olacak. eğer bu mümkünse askerlik yaptığım yerde sınava girmem için
ne yapmam gerekiyor??? cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim...
 
arkadaşım telaşlancak bişi yok bunda sisteme girer adresini değiştirirsin askerlik yaptığın ile alırsın askerlik biitincede memlekete alırsın
 
teşekkür ederim arkadaşım. yani askerde devam edebiliyorum. aöf bürolarıyla bi işim yok o zaman zamanı geldiğinde harcımı yatırıp internet üzerinden adresimi değiştirmem yeterli oluyor. peki askeriye bildirmem gerekiyor mu bunu??
 
kayıt yenilerdikten sonra sınava girmeden büroda öğrenci kimlik kartını değişştiriyorsun komutanına sölersin tabi sınavdan önce ki ona göre ayarlama yapar lar izin işinde
 
Geri
Üst