Beklentisiz sevdinizmi hiç

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan By_tr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

By_tr

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
1,276
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
42
Web sitesi
www.vetsagtek.tr.gg
Şehir
Ordu
Beklentisiz Sevmek

Hiç beklentisiz sevdiniz mi?
Yani bugün telefon etmedi demeden,
şu an nerede acaba diye kendi kendinizi yemeden,
yaş günümü hatırlayacak mı acaba diye bir beklenti içine girmeden...sevdiniz mi hiç?
Onun, size ait bir mal olmadığını kabul edip ,
onu özgür yaşamı ile sevmeyi denediniz mi? Yanında ki kız arkadaşına aldırmamayı öğrenip,
ama aldırmıyormuş gibi yapmadan, gerçekten aldırmadan,-
bitecekse biter , bunu ben değiştiremem ,
beni sevmeyi bırakmasını değiştiremeyeceğim gibi -diye düşünüp.
Onu yersiz kıskançlıklara boğmaktan ve kendinizi yıpratmaktan vazgeçe bildiniz mi hiç?
Hiç beklemeden çalan bir kapıda Onu karşınız da görmek ne güzeldir bilirmisiniz?
Beklemediğiniz bir anda hediye almak en sevdiğinizden..
Ve beklemeden gelen bir 'seni seviyorum '
mesajının tadına varabildiniz mi hiç?
Siz istediğiniz için değil,O istiyor diye yapıldı mı tüm bunlar?
Ve beklentisiz sevmemin tadına bakabildiniz mi hiç?
Bugün beni hatırlamadı yerine..-hiç beklemiyordum ,
senin geleceğini -diyebilmek ne güzeldir oysa..
Onu boğmadan, kendinizi boğmadan , sevebilmek ne güzeldir.. Sahiplenme duygusundan uzak, sevmemim ,sevilmemim tadına varabildiniz mi hiç?
Yapılmamış davranışlar, söylenmemiş sevgi sözcükleri ile kendi kendimizi aşk çıkmazında kaybedeceğinize,
Hiç beklenmeyen bir demet çiçekle mutlu oldunuz mu?
Beklentisiz sevin..Ben beklentisiz seviyorum..
Niye aranmadım diye düşünüp kendini kendinizi yiyeceğinize hiç beklenmedik bir 'seni özledim 'mesaji ile aşk ı yakalayın..
Beklentisiz sevin..
Ben beklentisiz seviyorum..
O sizin sevgiliniz oldu için değil..
Ona tapulu malınız gibi.
Cantanız, arabanız gibi davranma hakkınız olduğunu düsünmeden. .
Onu sevdiğiniz,onun da sizi sevdiği için ,sevin..
Sevgi ye karışan beklenti denen illeti hemen silin aşkın ak sayfalarından.. Göreceksiniz ki O zaman aşk başka bir güzel..
Göreceksiniz ki , O zaman sevgili daha bir romantik..
Göreceksiniz ki O zaman sevmek ve sevilmenin damaklarda bıraktığı tat, Yıllanmış şarap gibi,
Beklenti zehrine karışmadan bir başka döndürüyor insanın başını..
Ben beklentisiz seviyorum..Onun nerede olduğunu merak etmiyorum.. Beni bugün neden aramadı diye geçirmiyorum içimden,
aramadığı zamanlar da..
Geleceğe dair hayallerimde yok zaten..
Ben sevgiyi yaşıyorum..
Onun yanımda olduğu anlar o kadar değerli ,
o kadar kıymetli ki..
Gerçekleşmemiş ve gerçekleşmeyecek beklentilerle mahvetmiyoruz o anları..
Beklentisiz seviyoruz..
Sevdiğimiz için seviyoruz..
Hayalsiz,,geleceksiz,beklentisiz..
Anlık seviyoruz..
Deneyin..
Beklentisiz, sevmeyi deneyin bir gün..
Beklentilerle boğduğunuz aşklarınıza acıyacaksınız..

97c5de98b0971dc4fc99e45zb3.png
 
Geleceğe dair hayallerimde yok zaten..
Ben sevgiyi yaşıyorum

tesekurler
 
çok güzel eline sağlık paylaşım için teşekkürler
 
rica ederim arkadaşlar beğendiğinize sevindim
azcıkta size hissettirdiklerine dair yazsanız bişiler
 
Süper bi paylaşımm:o
Bn beklentili sevenlerdenım :p
Yha tabe o olgunluga ulaşmak güsel bişi olsa gerek ama bn sevdıgımı merak ederim nie aramadı yada nie cvp vermedi yada nie haber vermedı die çok düşünürüm :o
Kötü bişi mi bu :o
 
beklentısız...
yasayan bılır ıcınde kopan fırtınayı yasmayanda bızım gıbı tesekkur eder gecer
 
ben beklentisiz seviorum yarınımı,
bekleyenimden daha henüz haber alamadığım için,
ben beklemeden seviorum dünümü çünkü yarına hasretlik çekmemek için,
seviorum seviorum diorumya
beklentisizse diemiorum çünkü hep bi bekleyiş
doğuştan ölüşe gidşi hayat seyri bu standardı
ama onada alıştık ya
onuda seviorum artık biraz beklentili yarınlardan belkide...


güzel anekdot..
 
legend106 yıne yapacagını yapmısın
beklentısız sevmeyı senden baska bu derece iii anlatacak varmıdır:confused:
 
Geri
Üst