Başkana armağan

yasarguner

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
389
Tepkime puanı
2
Puan
0
Yaş
38
Web sitesi
www.yasarguner.com
Bölüm
Konaklama İşletmeciliği
Şehir
İzmir
Başkana armağan

Futbolcular sahaya "geçmiş olsun" mesajı ile çıkacak. Galibiyet, Canaydın'a hediye edilecek.


G.Saraylı futbolcular, yarınki Beşiktaş derbisini ameliyat olan başkan Özhan Canaydın için oynayacak. Önceki gün ağır bir pankreas operasyonu geçiren Canaydın'a moral vermek isteyen sarı-kırmızılıların, aralarında toplantı yapıp galibiyet yemini ettiği belirlendi. 2. kaptan Hasan'ın duygusal bir konuşma yaparak, "Başkanımız
bir ameliyat geçirdi. Beşiktaş galibiyeti ona en büyük moral olacaktır. Bu maçı fedakâr başkanımız için kazanmalıyız" dediği öğrenildi.

BAŞKAN HIZLA İYİLEŞİYOR
Kaptan Hakan Şükür'ün de "Başkanımız bizim için birçok zorluğa göğüs gerdi. Şimdi ona borcumuzu ödeme zamanı. Derbiyi mutlaka almalı ve onu mutlu etmeliyiz" dediği ifade edildi. Sarı-kırmızılı oyuncular sahaya Canaydın'a geçmiş olsun dileklerini ileten bir mesajla çıkacaK. Canaydın'ın sezon başında, "Bu takımın ağası sensin" dediği Hasan'ın Kalli'den forma istediği de belirtildi. Hızla iyileştiği açıklanan Canaydın'a doktorları izin verirse maçı TV'den izleyecek


 
Geri
Üst