AUZEF Coğrafya Bölümü

bende istanbul açıköğretim coğrafya bölümünü kazandım. bazı açıköğretimlerde normal öğretimler gibi derslere girip okuldan okunabilioymuş. bizde de bu mümkün mü?? okulu aradım ama ulaşmak pek mümkün değil :(( yardımcı olabilir misiniz???
 
peki kayıt için harç paraları nere yatırcaz ve ne kadar posta ile evrakları hangi adrese göndercez bişeydaha internet üzerinden sınav nasıl gercekleşcek sınav esnasında ya internet giderse
 
Açık Öğretimde Okuyanlar İçin Burs ve Katkı Kredisi Sadece Öncelikli Öğrencilere Verilmektedir. (şehit veya gazi çocuğu,anne ve babası herikiside ölü vb.) Burs başvuruları için
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
adresinden ilgili başvuru belgesini doldurmanız gerekmektedir.
 
bende istanbul açıköğretim coğrafya bölümünü kazandım. bazı açıköğretimlerde normal öğretimler gibi derslere girip okuldan okunabilioymuş. bizde de bu mümkün mü?? okulu aradım ama ulaşmak pek mümkün değil :(( yardımcı olabilir misiniz???

Bu bölüm uzaktan eğitim kategorisine giriyor. Yani ders metaryallerine internetten ulaşabileceksiniz. Dersleri internet üzerindne takip edeceksiniz. Anadolu üniversitesinde bazı dersler haftasonları tüm illerde verilmekte. Ama normal örgün eğitim okuyanlarla birlikte değil. Açıköğretimlilere özel açılan sınıflarda verilmekte. İstanbul Ünv. böyle bir uygulama maalesef bulunmamaktadır.
 
peki kayıt için harç paraları nere yatırcaz ve ne kadar posta ile evrakları hangi adrese göndercez bişeydaha internet üzerinden sınav nasıl gercekleşcek sınav esnasında ya internet giderse

İstanbul üniversitesinden sorularınızla ilgili duyuruyuı ilerleyen zamanlarda yapacaklar. Henüz daha netleşmedi bunlar.
 
acık ögretimdekiler genelde test usulu sınava giriolar istanbula gelio olmamız bunu değiştirmıor değilmi cunku yazılı sınava tabii tutulacagımız gibi şeyler duyuyorumm?
 
Sınavın testmi yazılımı olacağı kesin değil ama test usulü olacaktır. Öyle tahmin ediyorum.
 
Ek yerleştirme nasıl yapılır peki , yani ek yerleştirme yapmak için neler yapmam lazım
 
merhabalar bir sorum olacak ben bu sene sınava girdim fakat bir yere yerleşemedim ek tercihlerde istanbul üniversitesi açık öğretim coğrafya bölümünü yazmayı düşünüyorum çıkıp çıkmama konusunda tereddütteym yardımcı olursanız çok sevinirim birde ben geçen yıl bir lisans programına yerleşmiştim 1 yıl okudum bu yıl tekrardan sınava girdim puanım yerleşme sırasında düşermi etkilermi onu merak ediyorum ..sımdiden çok teşekkürlerr
 
Merhaba bende ek tercihlerden ist üniv uzaktan egıtım cografya bölümünü yazmayı dusunuyorum acaba bu bölüme girenler kac puanla gırdıler girme sansım varmı tutarmı merak ediyorum.Bos kontenjan var ama kacla kapatır bu bölüm acaba??
 
Dikey Geçiş İmkanı Varmı ?

Merhabalar Ben Meslek Yüksekokulu Mezunuyum Acaba Anadolu Üniversitesinde Olduğu Gibi Buradada Dikey Geçiş İmkanı Varmı ¿

En Çok Merak Ettiğim Şeylerden Biride Dikey Geçiş ....

Beni Bilgilendirirseniz Çok Sevinirim ... Şimdiden Teşekkürler...
 
Ek yerleştirme nasıl yapılır peki , yani ek yerleştirme yapmak için neler yapmam lazım

Ek yerleştirme, OSYS sonuçlarına göre kazandığı yerlere kayıt yaptırmayanların veya tercihlerde kontenjanı dolmamış olan bölümlerin kontenjanlarını doldurmak için yapılan bir uygulamadır. Ek yerleştirme için önce OSYM açıkladığı tarihlerde internet üzerinden osym nin sitesinden tercihlerinizi yapıyorsunuz. Sonrasında osym yerleştirilenlerin listesini aynen oss sonuçları gibi açıklıyor. Sizde yerleştirildiğiniz üniversitenin ek yerleştirme kayıtları için açıkladığı tarihte kaydınızı yaptırıyorsunuz.
 
Teşekkür ederim ,
Peki ikinci tercihlerde mesela eskişehir açık öğretimi tercih edebilme imkanım var mı?

Açıköğretim kontensız bölümleri yazabilirsiniz. Ama aynı anda 2 sini okuyamazsınız. Sonuçta ikiside açıköğretim olarak geçiyor ve aynı anda iki açıköğretim bölümü okunamaz.
 
merhabalar bir sorum olacak ben bu sene sınava girdim fakat bir yere yerleşemedim ek tercihlerde istanbul üniversitesi açık öğretim coğrafya bölümünü yazmayı düşünüyorum çıkıp çıkmama konusunda tereddütteym yardımcı olursanız çok sevinirim birde ben geçen yıl bir lisans programına yerleşmiştim 1 yıl okudum bu yıl tekrardan sınava girdim puanım yerleşme sırasında düşermi etkilermi onu merak ediyorum ..sımdiden çok teşekkürlerr

Merhaba bende ek tercihlerden ist üniv uzaktan egıtım cografya bölümünü yazmayı dusunuyorum acaba bu bölüme girenler kac puanla gırdıler girme sansım varmı tutarmı merak ediyorum.Bos kontenjan var ama kacla kapatır bu bölüm acaba??


İkinizin sorusunun cevabı ortak gibi.

İstanbul üniv. Coğrafya Bölümü Bu yıl 5125 kişi alacakmış, 3139 kişi yerleştirilmiş yani baya bi kontenjan açıkları var. Oluşan taban puanı 168.680 miş. Puanın bundna yüksekse büyük ihtimalle yerleştirilirsin.


Programın Kodu Programın Adı Öğretim Süresi Genel Kontenjan Okul Birincisi
Kontenjanı Özel
Koşullar ve
Açıklamalar
1272569 Coğrafya (Açıköğretim) 4 5000 125 794
1272552 Felsefe (Açıköğretim) 4 5000 125 794



Özel Koşullar ve Açıklamalar;

794 :

* Adayların bu programı tercih edebilmeleri için, YGS puan türlerinin en az birinden, 140.000 ve daha yukarı puan almış olmaları gerekmektedir.
* Bu programda dersler internete dayalı olarak açık öğretim sistemiyle yürütülecektir. Kayıtlar internet üzerinden online olarak yapılacaktır.
* Programa kayıt yaptıran öğrencilerin internete erişimli bir kişisel bilgisayarı kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir.
* Bu programa kayıt yaptıran öğrencilerden eğitim-öğretim hizmetleri, e-kitap ve sınav hizmetleri karşılığında her öğretim döneminde öğrenci katkı payı ücretine ilave olarak öğretim ücreti alınır.
* 2011- 2012 eğitim-öğretim yılında dönemlik öğretim ücreti 325.-TL dir.
* Bu programın güz ve bahar dönemlerine ait derslerin dönem sonu sınavları Istanbul Üniversitesinin kampüslerinde yapılacaktır. Sınav için İstanbula Geleceksiniz Dikkat Edin...
 
Merhabalar Ben Meslek Yüksekokulu Mezunuyum Acaba Anadolu Üniversitesinde Olduğu Gibi Buradada Dikey Geçiş İmkanı Varmı ¿

En Çok Merak Ettiğim Şeylerden Biride Dikey Geçiş ....

Beni Bilgilendirirseniz Çok Sevinirim ... Şimdiden Teşekkürler...

Anadolu üniversitesindeki gibi sınavsız olarak yok. DGS sınavına girip tercih etmeniz gerekiyor.
 
http://nokta.istanbul.edu.tr

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
ye giriş yaptığımda şu anda okuduğum bölüm için örgün eğitim yazıyo neden böyle bi değişiklik oldu ?
 
Sitede Böyle Yazıyo bölüm için

Sitede Böyle Yazıyo bölüm için
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


Uploaded with
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
Geri
Üst