Aslan Kupaya Veda Etti..............

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında Galatasaray, deplasmanda 2-1 mağlup olduğu Antalyaspor'u sahasında 3-2 mağlup etmesine rağmen, deplasmanda atılan gol avantajı nedeniyle kupaya veda etti. Bu sonuçla Antalyaspor, yarı finalde Trabzonspor'un rakibi oldu.

STAT: Ali Sami Yen
HAKEMLER: Bünyemin Gezer xx, Baki Tuncay Akkın xx, Asım Yusuf Öz xx
GALATASARAY: Aykut xx, Uğur xx (Servet dk. 87 ?), Emre Güngör x, Neill xx, Caner xxx, Mustafa xx, Mehmet x (Hakan dk. 74 x), Keita xx, Arda xx, Elano xx, Giovani x (Emre Çolak dk. 46 xxx)
YEDEKLER: Franco, Barış, Ayhan, Serkan Kurtuluş, Servet
TEKNİK DİREKTÖRÜ: Frank Rijkaard
ANTALYASPOR: Ömer xx, Erhan x, Yalçın xx, Orhan xx (Musa dk. 86 ?), Sedat xx, Korhan xx, Gürhan xx (Volkan dk. 60 xx), Ertuğrul xx, Batak xx, Necati xxxx, Veysel xx (Balili dk. 85 ?)
YEDEKLER: Polat, Balili, Zeki
TEKNİK DİREKTÖR: Mehmet Özdilek
GOLLER: Elano (dk. 32 Pen.), Emre Çolak (dk. 48), Caner (dk. 86) (Galatasaray), Necati (dk. 35 ve dk. 65) (Antalyaspor)
SARI KARTLAR: Elano (Galatasaray), Volkan, Korhan, Ömer (Antalyaspor)
 
Evet rosescim veda ettik.Forvette yetersiz olmamız bu sonuçları getirdi.
Valla çok çekişmeli güzel bir maç izledim.1.gol Antalya'nın şans eseri oldu.Güzel maçtı.
Ama kardeş takım kazandı.Hatta Antalya taraftarlarının taktığı yeşil-siyah Kocaelispor atkıları dün aksam beni o kadar duygulandırdı ki.
Kardeş takımla artık ne zaman maç yaparız kim bilir...
Ara açıldıkça açılıyor...
 
Yaa odegil de spiker nasıl maç anlattı öyle yabancı takımla oynuyoruz gibi hissettim
 
Yaaa evet Antalya ya çok ayıp oldu...........
 
Geri
Üst