Aslan 'a Agır Darbe

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
trabzonspor_galatasaray.jpg


Turkcell Süper Lig'in 26. hafta karşılaşmasında Galatasarayımız deplasmanda Trabzonspor'un konuğu oldu.

YENİLMEZLİĞİNİ SÜRDÜRDÜ
Galatasaray'ı mağlup eden Trabzonspor, yeni yıldaki yenilmezlik serisini de sürdürmüş oldu.
En son 23 Aralıkta Ziraat Türkiye Kupası'nda Galatasaray'a deplasmanda 2-1 mağlup olan Trabzonspor, daha sonra yaptığı 13 resmi maçta yenilgi yüzü görmedi.
Yenilmezlik serisini 14 maça çıkaran bordo-mavililer, ligde 87 gündür kaybetmiyor.
COLMAN'IN DÖNÜŞÜ
Geçen hafta Gaziantepspor ile yapılan maçın kadrosuna alınmayan Arjantinli oyuncu Colman, golle döndü.
Ligde gol sayısını 9'a yükselten Arjantinli oyuncu ligin 18. haftasındaki Sivasspor maçının ardından gol hasretine de son verdi.
7 hafta sonra gol atan Colman, gol sonrası topu formasının içine alarak hamile olan eşine golü armağan etti.
Trabzonsporlu oyuncular, maç bitiminde kol bastı oynayarak galibiyeti kutladılar.
AA
 
Ağır bir yenilgi oldu.Bizim anket tutmadı.
Emre Güngör'ün kısa pası yenilgiyi getirdi.Kendiside surat ifadesinden anlaşıldığı gibi çok üzgündü.
 
Ts ilk 10 dk dan sonra pek posizyon vermediler maçta :rolleyes:
 
Yazık oldu! Trabzonspor Şenol Güneş in gelmesiyle hiç mağlubiyet görmedi.Aslında bu maçtan korkuyordum,korktuğum başımıza geldi.
 
Ya hazır kız biz ankete çok güvenmiştik :( ne sinir bi yenilgiydi bu ya neyse artık feneri yenelim moralimiz bari düzelsin ama daha anket falan katılmıcam totem yaptım:) hiç ii oynamadılar zaten sabrinin kırmızı kart görmesi lazımdı canerinde sarı kart görüp fener maçında oynamaması lazımdı falan filan berbat bi gs vardı sahada tek ii dos santos du keitanın böle büyük maçlarda vasat oynaması diğer maçlarda harika oynamasıda çok düşündürücü...
 
Ya hazır kız biz ankete çok güvenmiştik :( ne sinir bi yenilgiydi bu ya neyse artık feneri yenelim moralimiz bari düzelsin ama daha anket falan katılmıcam totem yaptım:) hiç ii oynamadılar zaten sabrinin kırmızı kart görmesi lazımdı canerinde sarı kart görüp fener maçında oynamaması lazımdı falan filan berbat bi gs vardı sahada tek ii dos santos du keitanın böle büyük maçlarda vasat oynaması diğer maçlarda harika oynamasıda çok düşündürücü...


Hazır kız :D:D İlahi isokor :D:D:D
Olsun sen yine oylamaya katıl.Haklısın Sabrinin kırmızı kart görmesi gerekirdi.
 
Geri
Üst