Askerlikle İLİŞİKSİZ BELGESİ ! ! ! !

inevitable

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Şehir
Adana
arkadaşlar kayıt esnasında 1987 ve öncesinden doğanlardan askerlikle ilişiksiz belgesi isteniyor... bu belgeyi nasıl alabilirim.. ben bu sene MYO dan mezun oldum ve 26 ekimde kayıt yaptırcam 3, ve 4, sınıfı okumak için... benim 31 aralık 2009 a kadar tecilim var.. yani şuan tecilim devam ediyor... benim ne yapmam lazım bu askerlikle ilişiksiz belgesi için... bilgisi olan bir arkadaşlarım varsa lütfen yardımınızı bekliyorum...
 
problem yok arkadasım ask subene gidip hangi ilçeye bağlı isen o kapıdan içeri gireceksin ve ben ask durum belgesi istiyorum deyip ufak bir dilekçe doldurp ask durum belgesini alıcaksın
çok kolay, ki senin hala tecılın devam edıyo
basıt bır ıslem bır an once al kalsın yoğunluk olabılır.
 
problem yok arkadasım ask subene gidip hangi ilçeye bağlı isen o kapıdan içeri gireceksin ve ben ask durum belgesi istiyorum deyip ufak bir dilekçe doldurp ask durum belgesini alıcaksın
çok kolay, ki senin hala tecılın devam edıyo
basıt bır ıslem bır an once al kalsın yoğunluk olabılır.


anladım peki çok teşşekür ediyorum ilgin için bu askerlik durum belgesi alırken herhangi bir evrak fotoğraf fln almam gerekiyor mu
 
e tabıkı evrak alıcan o evrakı aöf burosuna goturcen
 
hayır hıcbırsey goturmucen orada dılekce var o dılekceyı doldurup verıcen o kadar onlarda san ask durum belgenı verıcekler
 
Geri
Üst