makiko
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 9 Tem 2014
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 37
- Bölüm
- Konaklama İşletmeciliği
- Şehir
- Antalya
Arkadaşlar Merhaba,
2 sene üst üste sınıfta kaldım. kayıdımı yenileyeceğim tekrar ve sınıfım 1 nci sınıf
ve tekrar okumak okumak istiyorum
kaydım silinir mi ?
Askerlik ile ilgili herhangi bir sıkıntı çıkar mı karşıma ?
2 sene üst üste sınıfta kaldım. kayıdımı yenileyeceğim tekrar ve sınıfım 1 nci sınıf
ve tekrar okumak okumak istiyorum
kaydım silinir mi ?
Askerlik ile ilgili herhangi bir sıkıntı çıkar mı karşıma ?