Askerlik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan makiko
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

makiko

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Tem 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
Konaklama İşletmeciliği
Şehir
Antalya
Arkadaşlar Merhaba,
2 sene üst üste sınıfta kaldım. kayıdımı yenileyeceğim tekrar ve sınıfım 1 nci sınıf
ve tekrar okumak okumak istiyorum
kaydım silinir mi ?
Askerlik ile ilgili herhangi bir sıkıntı çıkar mı karşıma ?
 
Bu arada bölümüm Konaklama işletmeciliği
 
Geri
Üst