Askerlik

alonewolff

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
8 Nis 2011
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
Merhabalar 2 yıl üst üste talihsiz bir şekilde sınıf tekrarı yapmak zorunda kaldım bu 3.senem aof kamu yönetiminde ilk sınavım çok güzel geçti muhtemelen bu yıl bir üst sınıfa geçeceğim Allah'ın izniyle ayrıca LYS sınavınada girdim barajı aşabileceğimi düşünüyorum bundada bugün adresime bir kağıt geldi işte askerlik tecil işlemim hakkında kağıtta durumumu anlatıyor ve son cümlesinde aşağıdaki şekilde ifade ediliyor;"ileride üzücü bir durumla karşılaşmamak için durumunuzu belgeleyen evrakları en yakın sürede askerlik şubenize getirin.Aksi bir durumda ise aşağıdaki evraklarla yoklamınızı yaptırın." son cümle bu şekilde 88 doğumluyum ne yapmam gerekiyor bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa inanın çok yardımcı olmuş olacaksınız.
 
Siz evraklarınızı götürüp yoklamanızı yaptırın, yoklama kaçağı duruma düşmeyin derim. Ama yinede bu durumda ne yapılır emin değilim.
 
aöf de aynı sınıfı 2 yıl üst üste okuduğun takdirde tecil işlemlerin olmuyor muayene olmak zorundasın fakat 3.sınıfa geçersen tecil imkanın doğuyor ve tekrar tecil yaptırabiliyorsun şubeye gitmezsen eğer yoklama kaçağı durumunda kalırsın evine sürekli polisler gelir karakola çağrı belgesi bırakır :) şuan yapman gereken bürodan askerlik şubesine götürmek için öğrenim belgesi alıp şubeye gitmen orda sana diyecekler ki zarfı açınca aynı sınıfı 2 sene üst üste okumuşsun tecil imkanım yok muayene olmak zorundasın.ordakilere durumunu anlatırsan bu sene sınıfı geçebileceğini muayeni olursun 3.sınıfa geçtiğin takdirde 3.sınıfa geçtiğine dair öğrenim belgeni alıp şubeye götürürsün tecilini yaparlar yine..bunları kafandan mı sallıyorsun diye söyleme sakın tecrübe edindim başıma geldiği için ;) sakın şubeye gitmemezlik yapma dediğim gibi başın ağrır rahat edemezsin sürekli diken üstünde olursun...sınavlarında başarılar sana tavsiyem takıntısız bitir okulunu...
 
aöf de aynı sınıfı 2 yıl üst üste okuduğun takdirde tecil işlemlerin olmuyor muayene olmak zorundasın fakat 3.sınıfa geçersen tecil imkanın doğuyor ve tekrar tecil yaptırabiliyorsun şubeye gitmezsen eğer yoklama kaçağı durumunda kalırsın evine sürekli polisler gelir karakola çağrı belgesi bırakır :) şuan yapman gereken bürodan askerlik şubesine götürmek için öğrenim belgesi alıp şubeye gitmen orda sana diyecekler ki zarfı açınca aynı sınıfı 2 sene üst üste okumuşsun tecil imkanım yok muayene olmak zorundasın.ordakilere durumunu anlatırsan bu sene sınıfı geçebileceğini muayeni olursun 3.sınıfa geçtiğin takdirde 3.sınıfa geçtiğine dair öğrenim belgeni alıp şubeye götürürsün tecilini yaparlar yine..bunları kafandan mı sallıyorsun diye söyleme sakın tecrübe edindim başıma geldiği için ;) sakın şubeye gitmemezlik yapma dediğim gibi başın ağrır rahat edemezsin sürekli diken üstünde olursun...sınavlarında başarılar sana tavsiyem takıntısız bitir okulunu...
Yoklamamı önceden yaptırmıştım fakat işte ne yazık ki talihsiz şekilde tekrarlamak zorunda kalınca bu duruma düştüm.Öğrenci olduğuma dair belgemi aöf bürosundan alıp şubeye götürdüğüm zaman bu yıl kesin geçiyorum öss sınavlarınada hazırlanıyorum mu diyeyim veya bunun dışında başka birşeyler daha ekleme yapayayım mı bu yıl birde Microsoft'un sistem uzmanlığı sınavlarınada hazırlandım boşa gitmemesi lazım bu hazırlıklarımın ayrıca cevaplarınız ve yardımlarınız içinde teşekkür ederim
 
mesaj düzenleme yapılmıyor sanırım sitede mesaja ek olarak şubeye gittiğim zaman dambadan beni almazlar değil mi askerliğe felan
 
Almazlar merak etme, zaten bildiğim kadarı ile beni askere alın diye başvursan bile 1 sene sonraya gün veriyor olmalılar.
 
Almazlar merak etme, zaten bildiğim kadarı ile beni askere alın diye başvursan bile 1 sene sonraya gün veriyor olmalılar.
içimi o kadar rahatlattınız ki anlatamam yarın okulumdan belgeyi alıp şubeye gideceğim inşallah bir sorunla karşılaşmadan halledebilirim
 
Bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var şubeye bugün gittim 2 yıl kaldığım için tecil hakkımın olmadığını söyledi ÖSS ye hazırlandığmı söyledim bana kayıdımı aldırırsam tecil hakkımın olduğunu söylediler bunun için AÖF şubesine gidip kaydımı sildirirsem 2 yıl dahamı tecil hakkım oluyor?Bu yılki öss snavında olası bi yüzyüze eğitim durumu gelmez ise AÖF den bir bölüm yazarsam 4 yıllık tekrar bir 2 yıl dahamı sınıf tekrarı yaparsam bu durumla karşı karşıya kalacağım yazıcaklarınıza göre yarın kaydımı aldıracağım okuldan ve öss sınavım hazırlanmaya devam edeceğim teşekkürler şimdiden
 
Senin derdin okumak mı yoksa askerden yırtmak mı anlayamadım.
 
Bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var şubeye bugün gittim 2 yıl kaldığım için tecil hakkımın olmadığını söyledi ÖSS ye hazırlandığmı söyledim bana kayıdımı aldırırsam tecil hakkımın olduğunu söylediler bunun için AÖF şubesine gidip kaydımı sildirirsem 2 yıl dahamı tecil hakkım oluyor?Bu yılki öss snavında olası bi yüzyüze eğitim durumu gelmez ise AÖF den bir bölüm yazarsam 4 yıllık tekrar bir 2 yıl dahamı sınıf tekrarı yaparsam bu durumla karşı karşıya kalacağım yazıcaklarınıza göre yarın kaydımı aldıracağım okuldan ve öss sınavım hazırlanmaya devam edeceğim teşekkürler şimdiden

Tekrar aöf ye kayıt olursan yine her yıl askerliğin tecil olur ama 2 yıl üst üste kalırsan bu kez tecil etmezler diye düşünüyorum. Eh onlarda saf değiller bilgisayarda görünüyor ne yaptığın yanii. Bence sen kaydını sildir askerliği tecil ettir sonra tekrar aöf ye gir ve bu sefer oku. Hem aöf okurken tekrar öss ye girip örgün eğitim kazanmaya çalışabilirsin. Kazandığın zaman hem aöf hemde örgünü aynı anda okuyabilirsin.
 
Senin derdin okumak mı yoksa askerden yırtmak mı anlayamadım.
Derdim askerden yırtmak felan değil arkadaşım kimse kimsenin ne yazık ki iç durumunu bilemez isteyerek 2 yıl aynı sınıfı kim tekrarlamak ister söyleyebilirmisin bana?Benim derdim okumamak olsa bu yılki öss sınavına hazırlanmazdım + Microsoftun sistem mühendisliği sınavlarına hazırlanmazdım ayrıca yırtmaya çalışsan bile nereye kadar yırtacaksın bu VATAN BORCU eninde sonunda yapmak mecburiyetindeyiz ;)

Tekrar aöf ye kayıt olursan yine her yıl askerliğin tecil olur ama 2 yıl üst üste kalırsan bu kez tecil etmezler diye düşünüyorum. Eh onlarda saf değiller bilgisayarda görünüyor ne yaptığın yanii. Bence sen kaydını sildir askerliği tecil ettir sonra tekrar aöf ye gir ve bu sefer oku. Hem aöf okurken tekrar öss ye girip örgün eğitim kazanmaya çalışabilirsin. Kazandığın zaman hem aöf hemde örgünü aynı anda okuyabilirsin.
Bilgilendirmen için teşekkür ederim Sago engin bilgilerinizle aydınlattınız tekrar teşekkürler
 
cümlenin sonundaki smileyi ";- )" bu şekil göz kırpması yapmak mahiyetiyle ekledim fakat kahkaha smileyi atmış yanlış anlamayın lütfen
 
Tamam kardeş.. Ben zaten artniyetli sormadım.. O zaman yolun açık olsun...
 
Art niyetlisin demedim zaten sorduğun soruya açıklayıcı bir cevap yazmak istedim
 
Almazlar merak etme, zaten bildiğim kadarı ile beni askere alın diye başvursan bile 1 sene sonraya gün veriyor olmalılar.
o konuda haksızsın işte arkadaşım yoklama kaçağı olduğun halde muayene gidersen yarım saat içinde tüm işlemlerini yaparlar sülüsünü eline verirler.arkadaşıma yapılan muamele bu şekildeydi.
 
Geri
Üst