askerlik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan burakk45
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

burakk45

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar ben mezun oldum bu sene bugün kpssye girdim ordan bi sonuç çıkmassa askere gidicem aralıkta gidebilirmiyim acaba bide aralıkta gidebilmem için askerlik subesine gidip tecilimi bozdurmam mı gerekiyo yardımcı olabilirmisiniz.
 
Geri
Üst