askerlik ve okul

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kyh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kyh

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Kas 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
Şehir
Adana
Selam arkadaşlar ben bu şubatta kısmetse askere gıdecegım 2 yıllık önlısans makına mezunuyum bolumum nedenı ıle hazırlık okumam gerekıo dikey geçite şimdi ben hem askerlıgımı yapıp hemde okula kayıt yaptırabılırmıyım ikisini bir arada götürme şansım varmı askerlik subesı ve aöf bunu kabul edermı? Kabul ederlerse bir yere bu durum hakkında belge felan goturmem gerekıyormu Kayıtlar ıcın önumuzde az zaman kaldı yardımcı olursanız sevınırım..
 
Geri
Üst