ASkerlik ve aöf kayıt

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yasintcl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yasintcl

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
MYO muhasebe mezunuyum.
Arkdaşlar ben bazı nedenlerden dolayı aralık celbinde askere gitme kararı aldım.Ve son yoklamamı oldum.Şimdi benim sorum şu:ben aöf dikey geçiş ile kayıt olurken hangi seçeneği seçecem.Ben askerliğimim tecil olmasın istiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Geri
Üst