Askerlik telaşı

caricaturest

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
Arkadaşlar slm ben Halkla ilişkiler 1.sınıf öğrencisiyim bu yıl'da geçemezsem Askerlik yolu görünüyor... ama Askere nezaman alırlar bunu bilmiyorum ... :confused:
 
bu durum her ilin askerlik şubesinde farklıdır onu bağlı olduğun şube ile konuşsan daha iyi olur
 
kütüğünün bağlı olduğu ile göre celp dönemine bak...
 
aynı dert bende de var eğer bütünlemelerden hukuka giriş ıktisada giriş ve muhasebe bunlardan bırını veremezzsemmm kasımda askerlık yolu gozukcekk
:cool:
 
geç kalmadan askerlik şubesine gidin de tecil hakkınız varsa kullanın
 
Arkadaşlar Merhaba,

Bende aynı problemi yaşıyorum.Dış ticaret 1. sınıf 2. senem eğer bütünlemede 5 dersten 3 ünü veremezsem kalıyorum ve ne olacağına dair bir fikrim yok.Daha önce tecil hakkımıda kullanmıstım fakat suanda da çalışıyorum ve kesinlikle askere gidemeyecek kadar maddi hükümlülüğün altındayım.

Bu konuda bana yardımcı olabilecek kimse var mı?
 
arkadaşlar 2yıl ust üste kalınca direkman kışla yolu görünüyor hemde en kısa süre içinde benım ark 2yıl üst üste kaldı 15 gun içinde apar topar götürdüler hemen alıyorlar askere kütük mütük hıkaye bu durumda tecili biten suresınde okulu gecemeyen herkesı en kısa sürede askeere alırlar ki almaları lazım zaten okumak ısteyen adam okur süresi içnde btirir he 2yıl üst üste kalmak çalısmamk demektir umursamamak demektir sırf kısa dönem askerlk yapmak için okuyanlar var bunu herkes acık net biliyor..
 
hocam peki sınıfta kalmadın ama 2 yıl üst üste tek dersin var diyelim veremedin o zmanda tecilin bozulur mu ?
 
arkadaşlar 2yıl ust üste kalınca direkman kışla yolu görünüyor hemde en kısa süre içinde benım ark 2yıl üst üste kaldı 15 gun içinde apar topar götürdüler hemen alıyorlar askere kütük mütük hıkaye bu durumda tecili biten suresınde okulu gecemeyen herkesı en kısa sürede askeere alırlar ki almaları lazım zaten okumak ısteyen adam okur süresi içnde btirir he 2yıl üst üste kalmak çalısmamk demektir umursamamak demektir sırf kısa dönem askerlk yapmak için okuyanlar var bunu herkes acık net biliyor..

ben2 yılust uste kaldım sonra 1 sene oyle gezdım sınıfı gectım benı tekrar tecil ettiler.bir sorun yasamadım
 
öyle bu işler kafayı verrip okuyacan tecil yaparsın sen okumana baq
 
...sırf kısa dönem askerlk yapmak için okuyanlar var bunu herkes acık net biliyor..
4 yıllık Açıköğretim okuyanların %99'u bunun için okuyor bundan emin olabilirsin. Tek tip askerlik çıksın bak bakalım AÖF öğrencisi kalıyor mu.

ben2 yılust uste kaldım sonra 1 sene oyle gezdım sınıfı gectım benı tekrar tecil ettiler.bir sorun yasamadım
Dediğin gibi olmuyor maalesef. Sende farklı bir durum olmuş olabilir. Geçtiğin sene askerlik şubesine tecil belgesi gidiyor ama kabul etmiyorlar geri gönderiyorlar, yazışmalar uzun sürdüğü için sorun olmamış olabilir.
 
Geri
Üst