caricaturest
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 15 Mar 2009
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 36
- Şehir
- Adana
Arkadaşlar slm ben Halkla ilişkiler 1.sınıf öğrencisiyim bu yıl'da geçemezsem Askerlik yolu görünüyor... ama Askere nezaman alırlar bunu bilmiyorum ... 