Askerlik Tecili

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan pac89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

pac89

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
112
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
42
Şehir
İstanbul
2010 haziran da Aöf halkla ilişkilerden mezun oldum ve diplomamla askerlik bürosuna başvurup 2013 şubat ayına kadar tecil ettirdim.Dikey geçişle iktisata başladım.İnşallah 2012 haziranda mezun olacağım.Bildiğim kadarıyla lisans mezunlarına 2 yıl tecil hakkı mevcut.Diplomayı alınca mı eski tecilin üzerine +1 yıl eklenecek yoksa 2013 şubat ayında biten eski tecilin üzerine mi 2 yıl eklenecek.
 
2010 haziran da Aöf halkla ilişkilerden mezun oldum ve diplomamla askerlik bürosuna başvurup 2013 şubat ayına kadar tecil ettirdim.Dikey geçişle iktisata başladım.İnşallah 2012 haziranda mezun olacağım.Bildiğim kadarıyla lisans mezunlarına 2 yıl tecil hakkı mevcut.Diplomayı alınca mı eski tecilin üzerine +1 yıl eklenecek yoksa 2013 şubat ayında biten eski tecilin üzerine mi 2 yıl eklenecek.

Bu konuda tam olarak ne diyeceklerinden emin değilim. Çünkü siz 2 yıllık bir tecil hakkı kullanmışssınız. Bunu gerekçe göstererek tecil etmeyebilirler. Ama normal şartlarda diploma tarihinden itibaren 2 yıl tecil hakkınız bulunmatadır. Askerlik şubenizi arayarak bilgi almanızı öneriyorum. Sonucu bizimlede paylaşırsanız sevinirim.
 
Bu konuda tam olarak ne diyeceklerinden emin değilim. Çünkü siz 2 yıllık bir tecil hakkı kullanmışssınız. Bunu gerekçe göstererek tecil etmeyebilirler. Ama normal şartlarda diploma tarihinden itibaren 2 yıl tecil hakkınız bulunmatadır. Askerlik şubenizi arayarak bilgi almanızı öneriyorum. Sonucu bizimlede paylaşırsanız sevinirim.
Cevap için teşekkür ederim.
 
Ya kardeşim ben kendimi sınıfta bıraktım belki bedeli çıkar diye neyse hayırlısı.
 
Geri
Üst