pac89
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 4 Nis 2009
- Mesajlar
- 112
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 42
- Şehir
- İstanbul
2010 haziran da Aöf halkla ilişkilerden mezun oldum ve diplomamla askerlik bürosuna başvurup 2013 şubat ayına kadar tecil ettirdim.Dikey geçişle iktisata başladım.İnşallah 2012 haziranda mezun olacağım.Bildiğim kadarıyla lisans mezunlarına 2 yıl tecil hakkı mevcut.Diplomayı alınca mı eski tecilin üzerine +1 yıl eklenecek yoksa 2013 şubat ayında biten eski tecilin üzerine mi 2 yıl eklenecek.