ikipac
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 28 Ara 2013
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Bölüm
- Büro Yönetimi
- Şehir
- Giresun
Merhabalar,
90 doğumluyum ve 2010 yılında 2 yıllık MYO okuyordum bazı nedenlerden dolayı MYO'u 2. yılı bitirmeden bıraktım. 2012 yılında ise AÖF'e 2 yıllık kayıt yaptırdım ve şuanda devam ediyorum. Yani 2 yıllık MYO u bitirmeden AÖF 2 yıllık kayıt yaptım.
Bu 29 yaşına kadar erteleme konusunda herhangi bir sorun yaşarmıyım?
Şimdiden teşekkürler..
90 doğumluyum ve 2010 yılında 2 yıllık MYO okuyordum bazı nedenlerden dolayı MYO'u 2. yılı bitirmeden bıraktım. 2012 yılında ise AÖF'e 2 yıllık kayıt yaptırdım ve şuanda devam ediyorum. Yani 2 yıllık MYO u bitirmeden AÖF 2 yıllık kayıt yaptım.
Bu 29 yaşına kadar erteleme konusunda herhangi bir sorun yaşarmıyım?
Şimdiden teşekkürler..