Askerlik tecili hakkında.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ikipac
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ikipac

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Büro Yönetimi
Şehir
Giresun
Merhabalar,

90 doğumluyum ve 2010 yılında 2 yıllık MYO okuyordum bazı nedenlerden dolayı MYO'u 2. yılı bitirmeden bıraktım. 2012 yılında ise AÖF'e 2 yıllık kayıt yaptırdım ve şuanda devam ediyorum. Yani 2 yıllık MYO u bitirmeden AÖF 2 yıllık kayıt yaptım.

Bu 29 yaşına kadar erteleme konusunda herhangi bir sorun yaşarmıyım?

Şimdiden teşekkürler..
 
Aöf'de öğrenci olduğunuz sürece 29 yaşına kadar tecil ettirebilirsiniz.
Lisans bitirdiğinizde kısa dönem askerlik yaparsınız.
 
Anladım teşekkürler. Kafamı karıştıran olay -Mezun olup, 2. Üniversiteyi okuyanlar askerlik tecil işleminden yararlanamaz- bu biraz karışıklığa sebep oldu, çünkü ben MYOdan mezun olmadım.
 
Geri
Üst